جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : نیکنام

پرواز جایروکوپتر کیش

به تازگی در جزیره کیش یک تفریح به اسم پرواز تفریحی یا جایروکوپتر برپایی شده که گردشگران تور کیش می توانند از آن استفاده کنند و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایند.نکته جالب پروا اینجاست که علی رغم اینکه مدت زمان کوتاه از راه اندازی این پرواز می گذرد،اما طرفداران بسیاری را جذب کرده است.در واقع جایروکوپتر تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما است که به مسافران و گردشگران کمک می کند الی در فضایی آرام پروازی امن برفراز کنداب فارس را تجربه نموده و از منظری متفاوت بیننده جزیره مرجانی کیش باشند.برای سوار شدن می توانید به باند گلایدر فرودگاه بین الملی کیش مراجعه کنید. طول این باند ۱۴۰۰ متر است و عرض آن ۳۰ متر است و این باند در نزدیکی فرودگاه بین الملی کیش قرار دارد.شما مسافران تور کیش می توانید برای تجربه این پرواز که در بلندی مختصر و زیر نظر خلبانان با تجربه اتمام می شود،به کلوپ هوایی جزیره مذهب مراجعه فرمایید.لازم به ذکراست که این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد. هزینه هر پرواز به ازای هر 10 دقیقه 130 هزار تومان است البته با داشتن برگه های تخفیف هزینه کمتری را پرداخت می کنید.

 

والیبال ساحلی کیش

والیبال ساحلی کیش یکی از ورزش های مفرح جزیره زیبای کیش است که طرفدار زیادی پیدا کرده است.این ورزش مفرح در کنار ساحل کیش صورت می گیرد.دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در 27 تا 30 بهمن سال جاری در کناره زیبای کیش برگزار می شود.این مجموعه با 3 زمین والیبال اختصاصی و نور پردازی استاندارد در سه شیفت از امکانات جانبی در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

حمام حریره کیش

حمام این شهر در جزیره زیبا کیش در بخش بندر لنگه استان هرمزگان قرار دارد. این حمام یکی ار مکان های تاریخی این شهر محسوب می شود که مسافران تور کیش علاقمند به مکان های تاریخی از این مکان بازدید می کنند.بقایای این بنای تاریخی که به حمام شهر قدیمی حریره معروف است، در میان آثار مکشوفه شهر قدیم حریره که ما بین قرن‌ ۴ تا ۹ ه.ق به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار بوده‌ است.

این حمام در زمینی به مساحت 500 متر بنا شده است. تمامی بخش های شمالی به پهنای 5 متر به خدمات، انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافته ‌است.بخش جنوبی شامل سر بینه و گرم خانه و تون حمام قرار گرفته و توسط راهروی سر پوشیده‌ای از آن جدا شده ‌است.دو خزینه کوچک و بزرگ در جنوب حمام آخرین قرار دارد.  

پارک هایلند کیش

پارک هایلند یکی از مکان های تفریحی گردشی دهکده زیبای کیش است و برای همه سنین مناسب است.این شهربازی در زمینی به مساحت 3 هکتار در سال 1378 افتتاح شده است.اين مجموعه در نوع خود يكي از مجهزترين مجموعه هاي تفريحي در سطح كشور است كه علاوه بر وسايل بازي داراي سرويس هاي بهداشتي، خدماتي، رستوران و فضاي سبز برای رفاه مسافران تور کیش قرار داده است. این پارک انواع بازی های مدرن ایرانی و خارجی در اختیار مسافران تور کیشقرار داده است. این شهربازی دارای دستگاه های . رولركاستر هوايي، رولركاستر آبي، سفينه، سورتمه، رنجر، چرخ وفلك، تاب بچه، ماشين ضربتي آبي، ماشين برقي ضربتي، سينما۲۰۰۰، قطار لاستيكي، سيميلاتور، آبشار، رودخانه وحشي و. . . از جمله امكانات اين مجموعه است.

دهکده تیراندازی کیش

رییس هیات تیراندازی کیش خبر ازساخت دهکده تیراندازی کیش داد و فرمود : این دهکده در حال ساخت می باشد که با این اقدام شمار دودمان های پرکار به هشت و یازده دودمان برای بانوان و مردان افزایش پیدا خواهد کرد.

روز دوشنبه حسین محبیان در گفت وگو  با گزارشگر ایرنا درباره برنامه های سال 1394 ، با یاد آوری اینکه هیات تیراندازی کیش در سال 88 گشایش گردیده است کار و جنبش این دهکده را این طور ذکر کرد: این هیات با در برگزیدن داشتن شش سالن خط بادی در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در دو تقسیم بانوان و مردان در ردیف های سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان تکاپو می کند.

محبیان از ایجاد دهکده تیراندازی جزیره کیش در سال 94 خبر داد و افزود : این دهکده با واگذاری زمینی به مساحت 4500 متر چهارگوش توسط کمپانی سرمایه گذاری و گسترش کیش درحال ساخت می باشد که با این اقدام تعداد دودمان های پرکار به هشت رشته برای بانوان و یازده سلسله برای مردان خواهد رسید.

ایشان همچنین در رابطه با مربیان و قضات فعال در آیین اظهار داشتند که با توجه به برگزاری دوره های درجه سه و گسیل مربیان و داوران جهت حضور در دوره های درجه دو به فدراسیون وسایر فرمانروایی ها ،در شرایط فعلی 10 مربی و 15 داور در جزیره حضور دارند.

محبیان در مورد تعداد ورزشکاران به تفکیک مردان و زنان فرمود : شمار ورزشکاران سازمان یافته در سال 93 ، 75 درگذشت و 30 تیرانداز زن بوده است و با پروا به برگزاری مسابقات و راه اندازی مجموعه و نفرات در حال آموزش شمار آنها افزایش پیدا خواهد کرد .

وی به عنوان برنامه های آموزشی در فرمان شغل سال 94  اعلام کرد در این سال برنامه هایی دربرگیرنده برگزاری دوره های آموزش عمومی ، تخصصی ، میزبانی دوره های بین المللی ، دوره تعمیرات جنگ افزار های بادی ، روانشناسی تیراندازی و تخصصی تفنگ و تپانچه بادی و داوری هستی دارد .

محبیان از دیگر اقداماتی که به آن اشاره کرد راه اندازی 20 خط 50 متر خفیف ، راه اندازی خطوط با تجهیزات چیره دست سوییس ، اجرای فاز دو طرح توسعه وافزایش خطوط در هر رشته جهت برگزاری مسابقات آسیایی والمپیکی بود.

همچنین فرمودند از اهداف قبل رو هیات تیراندازی می توان به ساخت میادین تیراندازی 10 ، 25 و 50 متر با خطوط استاندارد در قالب دهکده تیراندازی ، برگزاری نمایشگاه بین المللی سلاح و مهمات ، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ، برگزاری اردوهای تیم ملی وتیم های حاشیه خلیج فارس ، ساخت کارخانه مهمات سازی وپیگیری خرید تجهیزات وسلاح مورد بیچارگی تیراندازان اشاره کرد.مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش زمستان 96

تور کیش دی 96

تور کیش بهمن 96 

تور کیش اسفند 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

قیمت تور کیش 

رزرو تور کیش

تور ارزان کیش 

تور لحظه آخری کیش 

بهترین قیمت تور کیش 





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: